3 Eylül 2009 Perşembe

Loop Kafası 02: Pink Floyd - Sheep


Hayatımıza yön veren şarkılara, eskilderden bir tanesiyle devam ediyoruz.


Hatırlıyorum da, ilk defa teyzem vermişti dinlemem için bu albümü: Pink Floyd - Animals. Sene 1992-1993 falan... Yazlıkta dinlemiştim. İlk dinlediğim Pink Floyd albümüydü yanlış hatırlamıyorsam. Genelinde gayet güzel giderken, bu şarkıya geldiğinde biraz agresifleşmeye başlıyor adamlar. Şarkının ana melodisinde adam şarkıyı söylerken birden vocoder yardımıyla synth'e bağlıyor vokali ki bu şekilde kullanılışına daha önce şahit olduğumu ya da buna benzer daha eski bir kayıt dinlediğimi de hatırlamıyorum.


Bana verdiği his, direk uzun yol hissi. Biraz da sanki durmaksızın koşma güdüsü.


Bu kadar sade bass rifleriyle bu kadar vurucu etki yapmak da büyük meziyet tabii ki. Bir de bu adamların grafikerlerine de alkış tutmak istiyorum. Aşağıdaki resim de bunu fazlasıyla hakediyor nitekim.



Evet bu esnada tabii ki de Pink Floyd - Sheep çalıyordu.

"Have you heard the news?"
"The dogs are dead!"

0 yorum:

Yorum Gönder