28 Temmuz 2009 Salı

45 kere...!

İçeri dalan gerizekalı bir kız heyecanla sordu:

-Pardon, burası 45'lik mi?
-Yandaki bar 45'lik!
dedim.
Israr etti:
-Ama bize Gardrobe'un altı dediler!! (ki Gardrobe dediği yer de iki bina yanda oluyor)
Çıkıştım:
-Burası bar'a benziyor mu sizce? Yan taraftaki bar işte!!!
-Peki, teşekkürler...

Dün de ayrı bir idiot gelmişti:
- Abi bi yardım etsen bana...
Bekledim bakalım ne çıkacak altından.
-Nedir? dedim
-ÖSS kitapları arıyorum, dedi.
-Birader biz çizgi roman dükkanıyız. Bir bak etrafına, dedim.
-Ya biliyorum da(yalana bak), belki yardımcı olursun nerede bulabilirim falan diye kemkümvikvik...
-Sorman gereken en son kişiye soruyorsun şu an, cadde üstünde bir sürü kitapçı var, sorsana onlara, dedim.
-Ya onlara da soracağım da işte sence nerede bulabilirim?
-Bak hala bana sormaya devam ediyorsun ama!!!
-Ya evet de...
-Bilmiyorum arkadaşım, git sor diğer kitapçılara allallaa!!
-Peki, iyi günler...

Ben bu yazıyı yazıp, bütün bu insanların, çok değerli oksijenimizi boşa harcadıkları konusundaki tezimi kendi kendime yinelerken, fonda Alice in Chains - Angry Chair(unplugged) çalmaktaydı.
[Winamp ve hayata dair plug-in'leri]

0 yorum:

Yorum Gönder