23 Ocak 2010 Cumartesi

Loop Kafası 05: Sofa Surfers - Sofa Surfers






Bu sefer loop kafasına direk albüm olarak daldım. Netekim bu albüm, hayatım boyunca kesintisiz olarak en çok dinlediğim albüm oldu sanırım. Bugüne kadar yazmama sebebim zaten hangi şarkıyu bu seriye dahil edeceğime bir türlü karar verememiş olmamdı. En sonunda dayanamadım albümü komple loop kafasına soktum. Ama tabii ki içinde özellikle üzerinde duracağım bir kaç şarkı var.


Öncelikle Good Day To Die şarkısını, gerek sözleri, gerek melodisi, gerekse içinde geçen Hoka-Hey lafı yüzünden ilk sıraya yerleştiriyorum.

Sonrasında Notes For A Prodigal, White Noise ve diğerleri.
İlk dinlediğimden beri diyorum, keşke aynı kıvamda bir kaç albüm daha olsa piyasada. Evire çevire dinlesem. Evde, iş yerinde, mp3 playerda sürekli dinliyorum ve hiç sıkılmıyorum.
Nefis gitar-davul-bass tonları ve aynı şekilde nefis riffleri üzerine Seal tadında bir vokal.
Melodiler genel olarak karanlık ama depresif değil. Vurucu ama agresif de değil. Kelimelerin yetersiz kalduğını düşünerek, sizleri albümden bir videoyla başbaşa bırakıyorum:
bunu yazarken hemen bir "good day to die" açtım iyiden iyiye gazı almak için.
Hoka-Hey!
Ayrıca, web-hosting firmasının adı "Silver Server" olan bir gruba hayran olunmaz da ne olunur?

0 yorum:

Yorum Gönder