9 Ocak 2010 Cumartesi

Netame

Bugün İlke anlattı. Geçtiğimiz günlerin birinde Sadi Güran ile aynı masada oturup içmişler. Sadi benimle ilk karşılaşmasında kendisini kalayladığımdan bahsetmiş ki olay da şu şekilde cereyan ediyor: 

Kendisi dükkana geliyor ve "Netame satılıyor mu?" tarzı bir soru soruyor.

Ben kendisini ilk etapta tanımıyorum ve lavuğun biri geldi kitaba bok atmaya çalışıyor zannedip: "Gayet güzel bir kitap. Niye satılamasın ki? Alla alla!!!" şeklinde arıza bir cevap veriyorum.

Demiyor ki "O kitabı yapanlardan biri benim". Bunu dese, oracıkta yerin dibine gireceğim zaten. 

Bunu da gidip en yakın arkadaşlarımdan birine anlatmış olması enteresan ve komik olmuş gerçi. 

Ki sonradan buzları erittik. Bana kitap hediye etti. Ben imzalattım vs. vs.

Ama işte Logan kafası böyle bir şey. Ulaş ne güzel demişti: Fevri Mutant diye. 


Tortoise - Seneca

0 yorum:

Yorum Gönder